poniedziałek, 9 lipca 2012

Hej , hej, heloł !
Przepraszam serdecznie za tak długą nieobecność na blogu, ale jest to spowodowane naszym wyjazdem, a co za tym idzie niezbyt częstym dostępem do internetu.
Nie będę was dzisiaj zanudzać, ale jako rekompensate wstawię moje łupy z ostatnich dni :)


a więęęc!
Spodenki Kamci:





 
 I tu zaczynają się moje wieeelkie secondhandowo! -galeriowo! -bazarkowe zakupy !
Przepraszam za nieobrócone zdjęcia, ale na prawdę nie mam dużo czasu na komputerze, a chciałam w końcu sie nimi pochwalić !




















Wakacyjne paznkocie, postwaiłam na świecidełka i naturalny kolor :)


Podziwiajcie Pilskie, przepyyszne loody !

Koktajl truskawkowy z kostkami lodu robiony przez mojego kochanego tatusia, w sam raz na upalne wakacyjne dni: lekki i pyszny!
Mniam!

 hahaha, no i nie mogłam się opszeć by nie dodać tego zdjęcia !


 Czy coś wam się spodobało ? Coś szczególnie was zainteresowało ?

A jak wam mijają wakację? Uwielbiacie upały?

Do następnej notki! Pozdrawiam , Asia.


40 komentarzy:

  1. świetne rzeczy! :)

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne "łupy" możesz tylko obrócić zdjęcia, lepiej by się oglądało
    pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, od razu lepiej :]
      kilka z tych rzeczy (aby nie powiedzieć wszytsko) mogłoby znaleźć się w mojej szafie

      Usuń
  3. Uwielbiam upały ale ich niestety brak ;C
    świetne zakupki , śliczne paznokietki i świetny kolorek włosów ;)
    gorąco pozdrawiam mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy! Pamiętasz może gdzie kupiłaś tą białą koszule w, którą byłaś ubrana na zdjęciu? Też chcę taką!

    Bardzo fajny blog! Zapraszam do mnie na nową notkę http://my-world-by-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaah, a powiem Ci że pamiętam ;d
      O ile metka mnie nie oszukuję to był H&M ;d
      już do Ciebie wchodzę ! ;d

      Usuń
  5. Ładne ciuchy. Zaczynasz dobrze, jednak zrezygnuj z reklamy, bo to zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo widzę że zakupy się udały;D fajne ciuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty i kolczyki boskie !!

    Ale śliczne pazurki !!

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhh you bought some amazing things!!! love the lace shorts and the mint shirt with the golden buttons most!!! waiting for some looks!

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, jakie cuda dziewczyny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hello. i have just found your blog girls. I think it's really nice.
    And these items are really nice!
    Come and check out my blog and leave me a comment with your opinion on my outfits and blog, and if you wanna follow each other, notify me :)
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne spodenki! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. różowy sweterek z cubusa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula w kwiaty- genialna. a spodnica ta zielona, ktora masz na sobie- zazdroszczeeee!! tez szukam jej od jakiegos czasu, ale poki co jeszcze nie znalazlam w dogodnej cenie :D widzialam taka w pull&bear za 25zl na wyprzedazy ale byla dziwnie uszyta i brzydko wygladala na ciele :/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ubrania,
    a spodenki są cudowne ,uwielbiam koronkę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko co masz mi się podoba! ;)
    Najbardziej spodenki.
    Zapraszam do mnie! Może obserwujemy by być w stałym kontakcie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, mmm a lody bym sobie zjadła, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice purchases! love that floral shirt!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ciuszki!
    asymetryczna spódniczka i spodenki z koronki najlepsze!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. nice shorts! and that icecream looks just delicious! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładne zdjęcia.:D obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdobycze! wszystko bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3
    + świetne spodenki + świetne rzeczy sobie kupiłaś na bazarku czy tam w sh, sama bym na nie poleciała :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Czesc! zapraszam na mojego bloga oraz do obserwowania ;)

    http://coconutrendy.blogspot.com/

    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica "must have" jest przecudna. Ja jednak dziś jestem zachwycony białą koszulą i jeansami, atrakcyjne połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się spodenki :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear :)

    I have same lace shorts :)))) I am laughing cos I was wearing them yesterday and & though that no one has same shorts :D :D :D

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  27. masz piękne włosy.

    http://sufferignorance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy, uwielbiam koronkę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, what a beautiful new clothes, the white shorts are so so amazing!
    You look great!
    Love your blog!!

    OdpowiedzUsuń
  30. masz świetny kolor włosów <3 !
    bardzo pozytywny blog. fajne ciuchy.
    pozdrawiam i zapraszam:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. koszula w kwiaty jest mega! i spodenki <3

    OdpowiedzUsuń